sobota, 14 listopada 2015

Witam!!
Cześć ja i Zbyszko znaliśmy się już od dzieciństwa, lecz nie mieliśmy ze sobą kontaktu przez długie lata, ale gdy go ujrzałam znów to zakochałam się w nim bez pamięci. Byłam oczarowana jego wyglądem i postawą. Po jego przyjeździe pojawiałam się w Bogdańcu tak często jak tylko mogłam. Ze Zbyszkiem chodziliśmy na łowy do lasu i przebywaliśmy ze sobą bardzo dużo czasu. Po tych wszystkich spędzonych razem dniach zakochiwałam się w nim coraz bardziej i tak z każdym dniem. Gdy dowiedziałam się o Danusi moje serce było złamane, lecz i tak chciałam dla Zbyszka jak najlepiej. Zbyszko po śmierci Danusi wrócił do Bogdańca był załamany i nie chciała więcej, żadnej nowej miłości. Jednak ja zaczęłam do niego przyjeżdżać i Zbyszko się we mnie zakochał. W końcu się pobraliśmy, owocem naszej miłości były cudowne dzieci. 
:) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz